Obchodní podmínky

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Annou Elizabeth Bendovou, se sídlem Jana Zajíce 636, 530 12, Pardubice – Studánka, IČO: 21611394, telefon +420 702 030 902, e-mail info@studovatjecool.cz (dále jen „Poskytovatel služeb“) a jinou osobou (dále jen „Zákazník“) prostřednictvím webových stránek www.studovatjecool.cz (dále jen „Webové stránky“) provozovaných Poskytovatelem služeb.

2. VYMEZENÍ POJMŮ

  • Doučování: Služba spočívající v poskytování online výuky a podpory studentům základní nebo střední školy v různých předmětech, včetně přípravy na přijímací zkoušky a maturitní zkoušky.
  • Poskytovatel služeb: Poskytovatelem služeb je Anna Elizabeth Bendová, se sídlem Jana Zajíce 636, 530 12, Pardubice – Studánka, IČO: 21611394, telefon +420 702 030 902, e-mail info@studovatjecool.cz, která poskytuje Studentovi službu Doučování nebo mu službu Doučování zprostředkovává prostřednictvím Lektora.
  • Zákazník: Fyzická osoba starší 18 let nebo zákonný zástupce osoby mladší 18 let, se kterou je uzavírána Smlouva.
  • Lektor: Fyzická osoba spolupracující s Poskytovatelem služeb na základě smluvního vztahu, která poskytuje Studentovi službu Doučování.
  • Student: Fyzická osoba, které je poskytováno Doučování ze strany Zprostředkovatele služeb a která se účastní Lekcí.
  • Lekce: Časově vymezená online schůzka mezi Poskytovatelem služeb nebo Lektorem a Studentem, během níž probíhá Doučování.
  • Zkušební lekce: První Lekce v rámci Doučování, která je bezplatná a slouží k otestování spokojenosti s výukou. 
  • Účastníci: Poskytovatel služeb nebo Lektor a Student, kteří se účastní jednotlivé Lekce.
  • Občanský zákoník nebo OZ: Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

3. PRŮBĚH DOUČOVÁNÍ

3.1. Doučování probíhá online prostřednictvím platformy Google Meet. Na základě individuální domluvy je možné uskutečnit Doučování i přes jinou platformu.
3.2. Délka jedné Lekce může být 45 minut, 60 minut nebo 90 minut. Délka Lekce je stanovena na základě dohody mezi Poskytovatelem služeb nebo Lektorem a Zákazníkem.
3.3. Délku Lekce je možné změnit nejpozději dvacet čtyři hodin před začátkem předmětné Lekce vzájemnou dohodou mezi Poskytovatelem služeb nebo Lektorem a Zákazníkem.
3.4. V případě změny délky Lekce je Zákazník povinen doplatit rozdíl v ceně nejpozději dvacet čtyři hodin před začátkem Lekce s upravenou délkou.
3.5. Pro účast na Doučování je vyžadováno elektronické zařízení s přístupem k internetu, zapnutý mikrofon a kamera. Toto vybavení musí být v takovém stavu, aby zajistilo bezproblémový průběh Doučování, zejména aby nedocházelo k výpadkům připojení, výpadkům kamery nebo mikrofonu, aby zařízení zprostředkovávalo čistý obraz i zvuk a aby Lekce probíhala po celou dobu trvání nerušeně.
3.6. Student musí minimálně na začátku a na konci Lekce zapnout svou kameru pro účely ověření totožnosti a kontroly pozornosti. Zapnutí kamery v průběhu Lekce je na dohodě Účastníků.
3.7. Veškerá komunikace ohledně termínů Lekcí, jejich změn a dalších záležitostí souvisejících s Doučováním probíhá primárně prostřednictvím SMS zpráv, avšak je možné využít i telefonické hovory, e-mail či WhatsApp.

4. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

4.1. Zákazník si objednává Doučování prostřednictvím poptávkového formuláře dostupného na Webových stránkách, e-mailem nebo telefonicky.
4.2. Odesláním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
4.3. Zákazník může až do okamžiku odeslání objednávky prostřednictvím poptávkového formuláře kdykoliv měnit údaje a chyby v poptávkovém formuláři.
4.4. V případě, že Zákazník odešle svou objednávku pomocí poptávkového formuláře, posuzuje se tato objednávka jako návrh na uzavření Smlouvy (oferta). Poskytovatel služeb potvrdí přijetí objednávky Zákazníkovi e-mailem nebo telefonicky. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení tohoto potvrzení Zákazníkovi.
4.5. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije.
4.6. V případě uzavření Smlouvy jinak než pomocí poptávkového formuláře podle předchozího odstavce, aplikují se na smluvní proces ustanovení Občanského zákoníku.
4.7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

5. CENA ZA DOUČOVÁNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

5.1. Cena za Doučování je stanovena dle platného ceníku Zprostředkovatele, který je dostupný na Webových stránkách.
5.2. Zkušební lekce je zdarma. Na této Lekci může být přítomen i zákonný zástupce nezletilého Studenta.
5.3. Zákazník má nárok pouze na jednu Zkušební lekci. To platí i v případě změny programu Doučování, opětovném započetí Doučování, rozvázání a opětovném uzavření Smlouvy a v podobných případech.
5.4. Platba za Lekce probíhá na základě faktury vystavené Poskytovatelem služeb, a to bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatele služeb č. ú. 3045554019/3030 vedený u společnosti Air Bank a.s.
5.5. Faktura za Doučování je vystavována vždy na měsíc dopředu a zahrnuje všechny předem domluvené lekce v daném měsíci. Faktura je Zákazníkovi zasílána nejpozději poslední den měsíce předcházejícího měsíci, na který se vztahuje.
5.6. V případě prvního měsíce Doučování je faktura vystavována na daný měsíc, ve kterém Doučování začíná, a v tomto měsíci je zasílána Zákazníkovi.
5.7. Proběhnutí Lekce je podmíněno včasným uhrazením faktury, a to nejpozději do dvaceti čtyř hodin před začátkem předmětné Lekce.
5.8. V případě zrušení Lekce v souladu se storno podmínkami (viz článek 6 Obchodních podmínek), a pokud nebude dohodnut náhradní termín, bude částka za zrušenou Lekci převedena jako kredit Zákazníka na úhradu Doučování v následujícím měsíci.
5.9. Pokud v následujícím měsíci již Zákazník nebude mít žádné další Lekce, bude mu kreditní částka vyplacena zpět na bankovní účet, ze kterého byla platba za Doučování provedena, a to do konce měsíce, ve kterém došlo k ukončení Doučování. Tímto nejsou dotčena ustanovení o odstoupení od smlouvy podle
článku 7 Obchodních podmínek.

6. ZRUŠENÍ LEKCE A STORNO PODMÍNKY

6.1. Poskytovatel služeb nebo Lektor a Zákazník jsou oprávněni zrušit Lekci nejpozději dvacet čtyři hodin před jejím začátkem bez udání důvodu.
6.2. V případě zrušení Lekce Zákazníkem později než 24 hodin před jejím začátkem, je Zákazník povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny Lekce.
6.3. V případě, že Poskytovatel služeb nebo Lektor zruší Lekci později než 24 hodin před jejím začátkem, musí Zákazníkovi uvést důvod zrušení Lekce. Tímto důvodem mohou být zejména osobní nebo rodinné důvody, vyšší moc, nemoc a další. Spolu s uvedením důvodu Poskytovatel služeb nebo Lektor v tomto případě nabídne Zákazníkovi náhradní termín Lekce.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A UKONČENÍ DOUČOVÁNÍ

7.1. Ukončení Doučování ze strany Zákazníka:
7.1.1. Zákazník může od Smlouvy odstoupit kdykoliv bez udání důvodu. Odstoupení nabývá účinnosti v momentě, kdy Poskytovatel služeb obdrží Zákazníkovo odstoupení od Smlouvy.
7.1.2. Pokud existují v okamžiku obdržení Zákazníkova odstoupení od Smlouvy Poskytovatelem služeb Lekce, které jsou již naplánované a uhrazené, nevzniká Zákazníkovi nárok na vrácení poměrné části ceny za již uhrazené nevyčerpané Lekce.
7.1.3. Poskytovatel služeb může vrátit poměrnou část ceny za již uhrazené nevyčerpané Lekce podle předchozího odstavce pouze ve výjimečných případech, a to na základě individuálního posouzení. Rozhodnutí o vrácení poměrné části je zcela v kompetenci Poskytovatele služeb a Zákazníkovi ani jiné osobě nevzniká nárok na vrácení poměrné části za již uhrazené nevyčerpané Lekce.
7.1.4. Zákazníkovi odstoupením od Smlouvy nevzniká nárok na vrácení peněz za již uhrazené vyčerpané Lekce.
7.1.5. Zákazníkovi odstoupením od Smlouvy nevzniká nárok na vrácení uhrazených storno poplatků podle článku 6 Obchodních podmínek.
7.1.6. Zákazník může odstoupit od Smlouvy do dvaceti čtyř hodin od konání Zkušební lekce. V případě, že Zákazník odstoupí od Smlouvy v této lhůtě a zároveň již Poskytovateli služeb uhradil budoucí naplánované lekce, vzniká Zákazníkovi nárok na vrácení peněz, které Zákazník uhradil za účelem Doučování.
7.1.7. V případě, že se Zákazník rozhodne ukončit Doučování a odstoupit od Smlouvy, je povinen o tom neprodleně informovat Poskytovatele služeb.

7.2. Ukončení Doučování ze strany Poskytovatele služeb:
7.2.1. Poskytovatel služeb může od Smlouvy odstoupit kdykoliv bez udání důvodu. Odstoupení nabývá účinnosti v momentě, kdy Zákazník obdrží odstoupení Poskytovatele služeb od Smlouvy.
7.2.2. V případě odstoupení od Smlouvy ze strany Poskytovatele služeb vzniká Zákazníkovi nárok na vrácení poměrné části ceny za již uhrazené nevyčerpané Lekce.
7.2.3. Zákazníkovi nevzniká nárok na vrácení poměrné části ceny za již uhrazené nevyčerpané Lekce v případě, že Poskytovatel služeb odstoupil od Smlouvy z důvodu:
a) nevhodného chování Studenta, kterým narušoval průběh lekcí;
b) neuhrazení ceny za Doučování Zákazníkem v souladu s těmito Obchodními podmínkami; nebo
c) absence Studenta na dvou po sobě jdoucích Lekcích bez předchozí omluvy.
7.2.4. Pokud má být důvodem pro odstoupení od smlouvy nevhodné chování Studenta podle ustanovení odst. 7.2.3. písm. a) Obchodních podmínek, Poskytovatel služeb nejprve písemně upozorní na tuto skutečnost Zákazníka. Pokud po písemném upozornění nedojde k nápravě v chování Studenta, může Poskytovatel služeb odstoupit od smlouvy z důvodu nevhodného chování Studenta.
7.2.5. Zákazníkovi odstoupením od Smlouvy podle odstavce 7.2. Obchodních podmínek nevzniká nárok na vrácení uhrazených storno poplatků podle článku 6 Obchodních podmínek.

7.3. Zákazník může pro účely odstoupení od smlouvy využít vzorový formulář odstoupení od smlouvy. V případě jeho využití jej Zákazník vyplní a zašle na adresu nebo e-mailovou adresu Poskytovatele služeb.
7.4. Zákazník může od Smlouvy odstoupit ve lhůtě do čtrnácti dnů ode dne uzavření Smlouvy podle § 1829 odst. 1 OZ. V případě, že se v této lhůtě po domluvě se Zákazníkem začne s plněním podle Smlouvy, Zákazníkovi podle § 1837 písm. a) OZ zaniká právo odstoupit od Smlouvy podle § 1829 odst. 1 OZ a Zákazník dále musí Poskytovateli služeb poskytnout úhradu podle § 1834 OZ.

8. REKLAMACE

8.1. Zákazník může u Poskytovatele služeb uplatňovat práva z vadného plnění podle občanského zákoníku ve vztahu k plnění ze Smlouvy.
8.2. V případě nespokojenosti s poskytnutým Doučováním je Zákazník oprávněn uplatnit reklamaci u Poskytovatele služeb.
8.3. Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to e-mailem na adresu info@studovatjecool.cz.
8.4. Reklamace musí obsahovat: jméno a příjmení Zákazníka, popis reklamace a navrhované řešení.
8.5. Poskytovatel služeb se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího doručení.

 

9. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

9.1. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za školní úspěchy Studenta. Doučování je poskytováno jako doplňková podpora a jeho cílem je zlepšit stávající znalosti Studenta. Poskytovatel služeb negarantuje dosažení konkrétních výsledků ve škole.
9.2. Reklamace z důvodu nedosažení požadovaného školního výsledku Studenta (např. špatná známka v doučovaném předmětu, nepřijetí na střední školu, nesložení maturitní zkoušky a podobně) není možná.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Poskytovatel služeb je správcem osobních údajů Zákazníka v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).
10.2. Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje Zákazníka v rozsahu nezbytném pro plnění Smlouvy a pro ochranu svých oprávněných zájmů (zejména pro evidenci plateb, vystavování faktur a komunikaci se Zákazníkem).
10.3. Poskytovatel služeb je oprávněn předat osobní údaje Zákazníka třetím osobám pouze v případě, že je to nezbytné pro plnění Smlouvy (např. Lektorovi pro poskytnutí Doučování, externímu účetnímu pro účely vedení účetnictví a podobně).
10.4. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.
10.5. Zákazník má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů došlo k porušení GDPR.
10.6. Bližší informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webových stránkách www.studovatjecool.cz.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Uzavřená Smlouva je uložena u Poskytovatele služeb v jejím úplném znění. Poskytovatel služeb ji poskytne Zákazníkovi k nahlédnutí na jeho žádost. Pokud bude poskytnutí k nahlédnutí doprovázeno administrativním nebo případně jiným zatížením, může Poskytovatel služeb za tento úkon od Zákazníka požadovat přiměřenou peněžní úhradu.
11.2. Právní vztahy vznikající na základě Smlouvy a Obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
11.3. Veškeré spory vzniklé ze Smlouvy a Obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi budou strany řešit primárně smírnou cestou, a to dohodou. V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, bude spor s konečnou platností rozhodnut u místně příslušného soudu České republiky.
11.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: adr.coi.cz/informace-o-adr. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb ze Smlouvy.
11.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 542/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-
line).
11.6. Poskytovatel služeb je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
11.7. Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 9. 2024.
11.8. Poskytovatel služeb je oprávněn Obchodní podmínky měnit. Aktuální znění Obchodních podmínek bude vždy umístěno na Webových stránkách.